czwartek, 30 kwietnia 2015

Ulubieńcy kwietnia :)

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami kwietnia. Pokażę Wam kilka rzeczy, które najbardziej polubiłam w tym miesiącu.




Zacznijmy od butów. Są to reeboki które dostałam na urodziny. Noszę je praktycznie codziennie.
 Koszt 119zł 



Kolejną rzeczą jest płyn do kręconych włosów z Mariona. Stosuję go mimo iż mam proste włosy :) Ładnie pachnie, zmiękcza włosy i je uelastycznia.
 Koszt 7.49zł



Bardzo też polubiłam krem pod oczy z ziaji z bławatkiem. Fajnie nawilża i lekko rozjaśnia.
Koszt ok 7zł



 

Na zdjęciach jest paletka Makeup Revolution 'What You Waiting For' Ma fajne kolory. Sześć z nich jest matowych o super jakości i dwanaście błyszczących, które się trochę osypują.
Koszt 30zł



Konturówka z Inglota o numerze 74 ma śliczny kolor! Fajnie łączy się z jaśniejszymi pomadkami. Uważam, że nie wysusza ust i jest dość długotrwała.
 Koszt 21zł


 
'Love, Rosie' to świetny film! Może i trochę przewidywalny, ale ja lubię takie komedie romantyczne:) Polecam obejrzeć.



To już wszystko co chciałam pokazać w tym poście. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach :) Pozdrawiam!

                                                                                                                               Julia xx

 

19 komentarzy:

  1. Obserwuję :)
    Super pot, uwielbiam Love, rosie <3
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/ zapraszam do mie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty! A film uwielbiam, widziałam dwa razy :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buty <3 film love, rosie- cudny *,*
    obserwuję :D
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, zapraszam do mnie :)

    kowalskakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pozytywny blog! :)
    Chyba muszę wpadać do Ciebie częściej.
    POZDRAWIAM MALWA !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy ♥ też uwielbiam Love Rosie ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy! Z twoich ulubieńców najbardziej lubię lubię ,,Love Rosie'' ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie mają bardzo ładne kolory! Konturówka też mi się podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy! Musiałabym obejrzeć ten film ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ulubieńcy :)
    paperlifex33.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne buty i kolor konturówki :)
    Zapraszam cię również do mnie na ulubieńców miesiąca w formie filmiku :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rzeczy *_*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. co do tego filmu 'love, rosie' to na mam tą książkę. kupiłam ja bo była przecena w Empiku, a chciałam czegoś poczytać. to nawet nie był moj gatunek, bo wole inne. ale zakochałam sie w tej książce!!
    a ta kontorowka jeju musze ja kupic :)
    fajnie ze sa takie posty, przynajmniej wiem, ze musze kupic sb kontorowke!

    http://ennize.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy! Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń