wtorek, 14 kwietnia 2015

Powitanie i OOTD - Natalia

Hej wszystkim! Nazywam się Natalia i jestem jedną z prowadzących tego bloga. Mam 15 lat ( chodzę do 3 klasy gimnazjum) i mieszkam w Gdańsku. Interesuję się modą, makijażem i fotografią. W wolnym czasie lubię słuchać muzyki, oglądać seriale i czytać książki. Będę dodawała posty w każdy wtorek. Mam nadzieję, że spodoba wam się nasz blog. A na początek Outfit of the day :)






top: Pepco
spodnie: Pull And Bear
kurtka: H&M
buty: Rebook

dodatki:
okulary słoneczne: Sinsay
torebka: no name
bransoletka: no name


Natalia xx


10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, super stylizacja :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tu 1 raz i zaciekawiły mnie twoje stylizacje widze ze starannie wszystko dobierasz ;) SUPER!:)
    Ps obserwujemy? daj znać u Nas ;)
    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko outfit. Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka! ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do obserwowanych! :-)
    Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń